2011年2月2日水曜日

雪 / Snow

去年の大晦日から降り出し、今年の1月は雪一色。雪かきに明け暮れ、あっという間に1月が過ぎ・・・。
でも、けじめのある雪でしたね。1月31日をもって雪終了。雪マークの並んだ1月は、晴れマークの並んだ2月にバトンタッチ。
今年の雪は、私の写真心(そんなのあったかな?)をムラムラとさせまして、写真を撮りまくりました。迷惑かとも思いますが、しばし私の写真コレクションで、名(迷)写真をどうぞ。先ずは、1月30日。

This January started with snow, with no running buses for three days (I think they could do drive, but prefer drinking sake at home with a good excuse). Snow has kept falling down with a few days of break for a month, but it definitely decided to stop on January 31 to give us sunny Feburuary. Thanks !
Snows , especially the last coldest one, aroused my artistic (?) sense of photography. Please enjoy or endure my photos for a while.
Ok, this first one was on Jan 30.
Posted by Picasa

0 件のコメント:

コメントを投稿